טיפול בהורות

את.ה בסדר, ילדך בסדר,
"רק" צריך למצוא את הדרך להתנהל באופן מיטבי.

סביר להניח שיצרתם איתי קשר כי להיות הורים זה אתגר שלא מכינים אותנו אליו.

ילדים זה שמחה, ובאותה נשימה פעמים רבות ההורות מפגישה אותנו עם מנעד רגשות לא קלים – עצב, דאגה, תסכול, אשמה, כעס ואכזבה.

בעבר היתה נטייה לשלוח את הילדים למסגרות טיפוליות, כלומר "לשים את הפנס" על הילדים.

הגישה של טיפול הורי, מתבססת על מחקרים המראים שיש קשר בין החוסן ההורי והתפקוד של ההורים כהורים לבין הבריאות הנפשית של ילדיהם (ד"ר אסתר כהן).

הטיפול ההורי מתבסס על הכח של ההורים להשפיע לטובה ולעצב את חוויית החיים של ילדם מצד אחד, ומאידך הם נדרשים למודעות גבוהה על מנת להבחין בין דפוסים מיטביים לכאלו שפחות. ההורים באשר הם, הינם גורם משמעותי ומשפיע עבור ילדם, לאורך כל חייהם כהורים וגם לאחר מותם. הטיפול מכוון לעזור לכם כהורים לגרום להשפעה הזו להיות חיובית, מצמיחה ומפתחת לאורך כל מעגל החיים.

מוזמנים ליצור קשר
הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, הורה יחיד.ה, הורים למתבגרים, הורים לילדים שעזבו את הבית, הורים לילדים עם קושי בוויסות רגשי, התקפי זעם, בעיות התנהגות בבית הספר או מחוצה לו, הורים החווים תסכול ואכזבה מתפקיד ההורות.

התפיסה שלי בטיפול ההורי מתחילה מההבנה שההורות היא אתגר ממדרגה ראשונה.

הנחת המוצא שלי שאתם בסדר, והילד.ה שלכם בסדר, "רק" צריך למצוא את הדרך להתנהל באופן מיטבי. ללמוד לנהל את הרגשות שלכם ולשחרר את רגשות האשם.

בתהליך הטיפול נתבונן יחד על דפוסי ההתנהלות והחשיבה האוטומטית שלכם, נסמן את הנקודות החזקות, היוצרות עבור הילדים שלכם הזדמנויות. נלמד על חשיבות הנוכחות ההורית, נשכלל את היכולת שלכם להכיל את התסכול החרדות והדאגה האינסופית, לעבד את כל הרגשות האלו, לאתר דרכים מיטיבות להתמודד איתם ולפתח את היכולת להנות מההורות שלכם.

 

הכי קל פשוט ליצור קשר
ולקבוע את הטיפול ההורי הראשון שלכם
050-8716716

דילוג לתוכן